اهمیت سوشال تای

بعد از اخذ پذیرش تحصیلی، و در پروسه‌ی اخذ ویزای تحصیلی کانادا و آمریکا شما با اصطلاح سوشال تای مواجه میشوید. سوشال تای به معنی وابستگی‌های اجتماعی شما به کشور مبدا یا موطن اصلی‌تان است ولی مهم است که از اهمیت سوشال تای آگاه شده و این بخش از پرونده‌ی خود را تقویت کنید.
اما برای آگاهی از اهمیت سوشال تای و نقش این مورد در اخذ ویزا شما باید دانش دقیق‌تری از پروسه‌ی مهاجرت و اخذ ویزای تحصیلی کسب کنید.

ویزای تحصیلی: ویزای غیر مهاجرتی

در پروسه‌ی مهاجرت تحصیلی شما باید ویزای تحصیلی از کانادا یا آمریکا اخذ کنید که این نوع ویزا،غیرمهاجرتی است و شما بعد از فارغ‌التحصیل شدن و انقضای ویزا باید به کشور مبدا باز گردید. اهمیت سوشال تای هم در اثبات این مسئله به آفیسر سفارت است. یعنی شما باید آفیسر را متقاعد ‌کنید که بعد از پایان تحصیلات به کشور مبدا باز خواهید گشت، و در صورت ناکامی در متقاعد کردن آفیسر طبیعتا درخواست ویزای شما رد خواهد شد.

انواع سوشال تای

در حال حاضر شما با مفهوم سوشال تای و اهمیت این مبحث در روند اخذ ویزا آشنا شدید و حالا نوبت به آشنایی با انواع سوشال تای است:
۱. تای مالی: مجموعه‌ی موارد اقتصادی و مالی مانند سند‌های ملکی یا سهام و … است که شما برای سامان‌دهی این موارد مجبور به بازگشت به موطن اصلی خود هستید.
۲. تای خانوادگی: این تای به معنای وابستگی‌های شدید شما و خانواده‌تان به یکدیگر است.
۳. تای کاری: مرخصی‌های کاری و یا رسیدگی به کسب و کار شخصی، تای کاری محسوب می‌شوند.

برای بررسی شرایط  پرونده‌ی سفارت و رزرو وقت مشاوره می‌توانید روی این لینک کلیک کنید.
برای آشنایی با انواع مشاوره‌های سفارت اپلای‌آرت به این صفحه مراجعه کنید.

سوشال تای‌چیست؟
اسکرول به بالا